FRI FRAGT OVER 499    •   FÅ 100KR I RABAT VED KØB OVER 600. BRUG RABATKODEN XMAS2018

Webshop kundeservice

Chopin kundeservice

Har du spørgsmål så kontakt kundeservice på:

kundeservice@chopin.dk.

 

Kundeservice:

Har du spørgsmål til kundeservice så kan du tage kontakt via ovenstående emailadresse.

Drejer spørgsmålet sig en bestilling du allerede har lavet er det vigtigt at du husker at skrive ordrenummeret der starter med #1200.

Når du sender os en email modtager du herefter en aut. email med en masse svar på de mest alm. spørgsmål. Således får du i de fleste tilfælde hurtig svar. Drejer dit spørgsmål om noget andet end det svarene giver, vender vi hurtigst muligt tilbage.

 

Din sikkerhed når du handler online hos os

 
Webshop mærket

Vores webshop er godkendt ved WEBSHOP MÆRKET. Mærket tildeles de webshops der tilslutter sig ordningen. Disse webshops har forpligtet sig til at overholde retningslinjerne for ordningen, samt den til enhver tid gældende lovgivning for markedsføring og handel på nettet.

 
 

FAQ

1. Kan du ikke finde din e-mail på bestillingen?

Har du lige lavet en bestilling og mener ikke at have modtaget en email på din bestilling. Så er det en god idé at tjekke om den skulle være i din "spam" eller "uønsket e-mail" mappe. Ofte bruger email programmer/apps en frasortering af aut. udsendte emails og lægger emailen i en anden mappe end indbakken med navne som "frasorteret post" "uønsket mails" og "Spam". Der er også den mulighed at du simpelthen har fået skrevet forkert emailadresse.

2. Hvor ligger butikken?

Den ligger på Jægersbrog Allé. Du kan finde vej til butikken på Jægersborg Alle 17 HER ». Du kan blandt andet se ÅBNINGSTIDER HER ».

3. Jeg har returneret en vare men kan ikke se beløbet på min konto.?

Vær opmærksom på at vi skal bruge 3-5 dage, fra vi har modtaget din returpakke til du kan se returbeløbet på dit betalingskort. Husk at dit returbeløb altid returneres på det betalingskort du benyttede ved betalingen. Betalte du med Mastercard ved handlen bliver beløbet ikke indsat på din bankkonto, men tilbageført til dit Mastercard. Vi skal altid tilbageføre på det benyttede betalingskort også selvom du som kunde, desværre måtte have ønsket noget andet.

Lov og regler ved returnering er efterhånden så krævende at det tager os nu 3-5 dage før du kan se beløbet på din konto. Alt skal registreres. Modtagelsen af din pakke. Gennemgang og valuering af dine returvarer. Disse informationer videregives til bogholderi for kreditering. Vi gør det så hurtigt vi kan og senest inden 5 dage fra modtagelsen.

4. Har i gratis fragt?

Ja, du har altid mulighed for en standardlevering med gratis fragt til en pakkeshop ved køb over kr. 499,00. Vores standard levering er i øjeblikket med DAO365 pakkeshop og C&C.