FRI FRAGT OVER 499   •   FÅ KR.100 I ONLINERABAT! LÆS HVORDAN HER »   •   LEVERING MED POSTNORD PÅ 1-2 DAGE

Webshop kundeservice

Chopin kundeservice

Her kan du rette henvendelse til webshop kundeservice:

  • SPØRGSMÅL TIL ORDRER
    Klik her hvis din henvendelse drejer sig om spørgsmål til en online bestilling. Til dette skal du bruge dit ordrenummer.
    Kontakt en ordrebehandler »
  • SPØRGSMÅL TIL VARER
    Har du spørgsmål til en af vores produkter skal du henvende dig ved at klikke på supportknappen når du befinder dig på selve produktsiden. Når du klikker på supportlinket fremkommer der en lille formular du kan udfylde. Alle data vedr. varen kommer automatisk med i formularen så vi præcis ved hvilken vare dit spørgsmål drejer sig om.

Undlad venligst at skrive eller ringe til pigerne i butikken vedr. bestillinger lavet på webshoppen. De tager sig udelukkende af butikken og kan ikke hjælpe med online spørgsmål. Har du derimod spørgsmål til tøjet eller til butikken, står de klar til at hjælpe her.

 

- HER FINDER DU SVAR PÅ DE MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL OGSÅ KALDET FAQ »

- SKAL DU HAVE SENDT TIL ET ANDET EU LAND, SKAL DU OVER PÅ CHOPIN INTERNATIONAL »

- HER FINDER DU ALT OM RETURNERING OG RETURLABEL »

- HER FINDER DU ALT OM REKLAMATIONER »

- HER FINDER DU ALT OM FORTRYDELSESRET »

 

 
Webshop mærket

Vores webshop er godkendt af webshop mærket. Mærket tildeles de webshops der tilslutter sig ordningen. Disse webshops har forpligtet sig til at overholde retningslinjerne for ordningen, samt den til enhver tid gældende lovgivning for markedsføring og handel på nettet.

 
 

På grund af travlhed kan der i øjebillket opleves lidt længere ekspeditionstid på afsendelse af webordrer. Vi beklager!