FRI FRAGT MED POSTNORD OVER 499    •   FÅ KR 100 XTRA I ONLINERABAT. SE RABATKODE I INDKØBSKURVEN

FAQ

HER FINDER DU SVAR PÅ DE MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL

1.Jeg tror ikke at jeg har modtaget en email på min bestilling? Så er det fordi du har skrevet et forkert emailadresse. Det er også en god idé at tjekke om den skulle være i din "spam" eller "uønsket e-mail" mappe.
Ofte bruger email programmer/apps en frasortering af dine emails og lægger emailen i en anden mappe eller fane end din normale indbakke. Det kan være "frasorteret post" "uønsket mails" og "Spam". Vi har endnu ikke været ud for at en email ikke er blevet sendt, så du skal lede efter en af disse 2 muligheder. En god idé kan være at godkende vores domæne @chopin.dk i din liste af godkendte domæner.
   
2.Hvor ligger jeres butik hende)Den ligger på Jægersborg Allé 17, 2920 Charlottenlund. Hvis du vil finde vej finder du vejvisning her og butikkens åbningstider og information her.
    
3.Jeg har fortrudt min køb! Hvor finder jeres returinformation?Du kan fortryde inden for 14 dage fra du har haft din pakke til rådighed og du finder alt om returnering her.
    
4.Jeg har lavet en bestilling! Hvor kan jeg tracke min pakke?Hvis den er sendt med PostNord så kan du tracke den her.
    
5.Jeg har returneret en pakke, hvor lang tid går der før jeg kan se beløbet på min konto?Der går ca. 3-5 hverdage, fra vi har modtaget din returpakke til du kan se returbeløbet på dit betalingskort. Så tjek først dit track om vi har modtaget din pakke. Dit returbeløb returneres på det betalingskort du benyttede ved betalingen.
Så betalte du med Mastercard ved handlen bliver beløbet ikke indsat på din bankkonto, men tilbageført til dit Mastercard. Vi skal altid tilbageføre på det benyttede betalingskort også selvom du som kunde, desværre måtte ønske noget andet.
Vi refunderer så hurtigt vi kan dog senest inden 5 dage fra modtagelsen.
   
6.Har I gratis fragt?Ja, vi har gratis fragt på den måde at du altid har mulighed for at vælge vores standardlevering hvor fragten er gratis ved køb over 499. Vores standard levering er i øjeblikket PostNord MyPack Collect.
   
7.Har I gratis retur? Nej, du skal selv sørge for din returnering og har selv ansvaret for din retur, men du har mulighed for at bestille en billig returlabel gennem os til kun 39.- Den er med track & trace og forsikret i henhold til PostNord´s betingelser.
   
8.Er det rigtig at jeg ikke kan købe alle varerne jeg kan se på chopin.dk?Ja, ikke alle varer kan købes online. Nogen sælges kun i butikken!
  
9.Har I prismatch eller prisgaranti?Nej! Det kan godt være at vi er billigst med nogle ting, men nej, vors fokus er absolut ikke på at være billigst. Vores fokus er udelukkende på nyheder og varer ikke så mange andre har! "Value for money" er dog stadig i vores mindset når varer indkøbes eller produceres.
  
10.Hvornår kan jeg forvente min pakke efter jeg har bestilt?Det kommer selvfølgelig an på den valgte vare, men vi sender 99,5% af vores pakker inden for 24 timer. PostNord, står for leveringen af din pakke og leverer i henhold til deres betingelser. Du kan altid følge din pakke ved det track link du har modtaget.
    
11.Der står ikke nogen information på mit tracklink og der er gået 3 dage. Hvad gør jeg? Bemærk at din pakke sagtens kan være på vej til dig selvom tracklinket ikke opdateres. Dette sker når PostNords medarbejdere ikke får scannet din pakke eller hvis PostNords tracksystemer har været kortvarigt ude af drift. Har din pakke været undervejs længere end 6 hverdage, tag da kontakt til PostNord kundeservice. Kan PostNord ikke redegøre for din pakke, så kontakt da os efterfølgende så vi kan efterlyse din pakke hos PostNord
   
12.Min pakke blev sendt i går og jeg har endnu ikke modtaget den. Kan den efterlyses? Nej, det er alt for tidligt! I følge PostNord modtager de ikke efterlysninger på en pakke før der er gået mindst 6 hverdage eller der ikke har været opdatering på det modtagede track i mindst 4 hverdage.