FRI FRAGT VED KØB OVER 499 DKK • BYT JULEGAVER FREM TIL 6. JANUAR 2018 • 1-3 DAGES LEVERING

Handelsbetingelser for handel online.

I det følgende er "Chopin Charlottenlund online shop" også nævnt som "vi".

 

Bestilling

Chopin Charlottenlund online shop er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker e-shoppen grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når e-shoppen er åben og tilgængelig.

For at handle hos Chopin Charlottenlund online shop skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

Alle priser er inkl. moms og øvrige afgifter. Vores standard levering er Click and Collect og levering ved DAO365 ved køb over 499.-. Disse leveringsmuligheder er gratis. Vælger du anden levering eller køber du for mindre end DKK 499,00 kan der tilkomme leverings- og betalingsudgifter alt efter dine valg og tilvalg.

Vælger du at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du selv betale for eventuelle returomkostninger. Du kan også vælge at levere din returpakke i forretningen og bytte til andre varer. Ved evt. returbetaling tilbageføres beløbet på det betalingskort der blev benyttet ved handlen.

Chopin Charlottenlund online shop leverer kun til Danmark, Sverige, Finland, Holland, Belgien, Luxemburg, Tyskland, Polen, Østrig, Italien, Frankrig, Spanien og Storbritanien. Chopin Charlottenlund online shop leverer ikke til Grønland, Færøerne og Norge. Opretter du konto er der mulighed for at se tidligere ordrer og status på igangværende.

Du vælger de varer, du vil købe og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen på varerne. Eventuelle ekstra betalinger for fx fragt og betalingskortgebyrer vil først blive udregnet, umiddelbart inden du er klar til betale alt efter dine tilvalg.

 

Bekræftelse på bestilling

Efter en bestilling på Chopin Charlottenlund online shop modtager du en automatisk genereret kopi af hvad du har bestilt samt dine indtastede data. Denne automatiske genererede kopi modtages oftest inden for 5 min. En forkert oplyst mailadresse eller en frasortering i dit mailprogram er årsagen hvis din bekræftelse ikke modtages.

Bemærk at emailen ikke er en bindende aftale på at vi kan levere det bestilte, men blot en automatisk genereret email på dine valg og indtastede data. Der er først indgået en købsaftale når du modtager varen. Skulle varen gå i stykker eller pakken gå tabt i leveringsprocessen er aftalen ikke bindende. Læs mere under forbehold og betaling!

 

Annullering af bestilling

Din bestilling kan annulleres af os af flere grunde. Hvis du laver fejl i din indtastede leveringsadresse annulleres din bestilling eksempelvis automatisk. Det kan også være at din bestilte vare er den sidste, men ikke går gennem vores kvalitetstjek pga fejl på varen. Uanset grund modtager du i så fald en email på annulleringen.

Når din bestilling er oprettet og godkendt, kan afsendelse af din pakke ikke længere forhindres. Så fortryder du din handel, efter den er lavet, må du blot benytte dig af fortrydelsesretten. Se under afsnittet fortrydelsesret!

Har du valgt Click & Collect skal pakken afhentes inden 14 dage fra den dag din pakke er klar til afhentning. Herfter kan handlen ikke længere fortrydes.

 

Betaling og prispolitik

Beløbet for varerne vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra os. Vi kan aldrig trække et større beløb, end det du har godkendt ved bestilling. Chopin Charlottenlund online shop modtager betaling med eDankort, Dankort, Visa/Dankort, Diners, Visa, Visa electron, Mastercard, Eurocard, JCB, Maestro og Mobilepay. Vi opkræver ikke betalingsgebyrer. Ved større køb kan vi forlange et persontjek. 

Alle priser er incl. moms og afgifter. Priserne er dagspriser og man skal forvente den mulighed, at varens pris senere kan ændre sig som f. eks. udsalg. Der kompenseres derfor ikke hvis en vare tidligere er købt til en højere pris eller man ikke korrekt har benyttet sig af en rabatkode.

Sum- og mængderabatter
Der er mulighed for betaling ved brug rabatkoder hvis man har fået fat i en. Man har kun adgang til rabatten ved rigtig brug af rabatkoden. Hvis man ikke bruger rabat- eller couponkoden korrekt kan man ikke efterfølgende få rabatten.

Har du fået en sum- eller mængderabat gælder dette for den samlede handel efter eventuel returnering af varer. Køber du 2 varer efter en 2stk. pris og herfter returnerer den ene, mister du den samlede rabat. 2. eksempel: Har du fået 10% (150.-) rabat som udløses ved køb over 1.500 og du herefter returnerer varer så din samlede handel ender på 500.- mister du hele rabatten på de 150.- Rabatkoder kan ikke akkumuleres, men skal benyttes enkeltvis. En rabat eller rabatkode kan derfor ikke kombineres med andre rabatter eller rabatkoder.

 

Varerne

Mange af vores varer er produceret direkte til os, efter en ordreafgivelse der ligger 6-9 mdr. tilbage. Genbestilling er derfor ikke en mulighed når varen først er udsolgt. Vi tager derfor forbehold for differencer i lageroptællingen.

 

Produktbillederne

Produktbillederne er behandlede på farvekalibrerede skærme og sammenholdt med varen fysisk i neutral lys, hvilket gør farvegengivelsen så præcis og tæt på virkligheden som muligt. Det er dog ikke muligt, for os, at tage højde for en brugers kvalitet på skærm og skærmkort, og hver brugers forskellige indstillinger på henholdsvis skærm og skærmkort. Vær derfor opmærksom på at der kan være forskel i farver/nuancer fra brugerskærm til brugerskærm. Vi tager forbehold for farveforskel på billeder. På produktbilleder med model er modellen oftest en størrelse 34-36. Disse billeder er taget med blitz både foran og bagved modellen og tøjet kan derfor ofte synes at være mere gennemsigtig uden at være det.

 

Nyhedsmail

Vil du være sikker på at være i besiddelse af information omkring sidste nye styles, tilbudsdage, udsalg, o.l. eller bare nyheder om hvad der rør sig i Chopin Charlottenlund, så skal du tilmelde dig vores nyhedsmail. Vi vil højst sende dig 1 om ugen i snit. Du kan til enhver tid afmelde dig igen på hver eneste nyhedsmail du modtager fra os

 

Log statistik og personlige oplysninger

Vi benytter logstatistik. Dette betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af hvor mange besøgende et website har haft, hvor de kommer fra, på hvilken del af websitet dette forlades m.m. På sitet anvendes logstatistik med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.

Ingen personlige oplysninger, der registreres på sitet, bliver på noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjemand. Alle informationer opbevares på betryggende vis og er kun tilgængelige for betroede medarbejdere hos os. I forbindelse med elektronisk betaling benyttes Epay. via en sikker krypteret metode gennem Webshopsystemet.

Sitet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbskurven. En cookie er blot betegnelsen for en fil som gemmes på din egen PC. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg. Ønsker man på et senere tidspunkt at slette disse informationer kan dette blot gøres ved at slette filerne på sin computer under "historik". Det eneste disse cookies bruges til er at genkende din PC.

Under et køb udbeder vi os navn, adresse, telefonnummer og emailadresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne transmitteres og lagres elektronisk på ukrypteret form, og gemmes i 5 år. Bestillinger og faktura lagres hos os på en måde, så du senere kan logge dig ind og se/ændre status. Vi registrerer IP-adressen hvorfra evt. køb foretages. Informationen finder normalt ingen anvendelse, men kan bruges i en evt. politiefterforskning. Alle falske bestillinger politianmeldes!

Som registreret på sitet har du altid ret til at gøre indsigelse mod registrering. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til os, da vi er de dataansvarlige.

 

Cookies

Første gang du benytter Chopin Charlottenlund online shop popper der en lille fane op. Her skal du acceptere at vi bruger cookies. For at vores online shop skal fungere uden problemer, skal du acceptere dette. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer, for at kunne holde styr på hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren og få den til at fungere hurtigere. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

 

Fortrydelsesret

Når du handler online har du 14 dages fortrydelsesret fra den dag du har varen til disposition*.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du, jvf. lov om onlinehandel, ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter varens dispositionsdato* jvf. EU direktiv af 13 juni 2014. Til dette, kan du benytte denne Fortrydelsesformular. Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter du har fortrudt. 

*Leveret til din disposition eller dispositionsdato beregnes fra den dag varen/varerne blev leveret i henhold til din valgte levereingsmetode. Har du eksempelvis valgt click & collect eller andet afhentningsted, beregnes det fra den dag du kan afhente din vare/r.

Du kan ikke fortryde din handel ved at nægte modtagelsen eller undlade at afhente din pakke inden de 14 dage før pakken sendes retur. Sendes din pakke retur skal du selv betale for både retur og fremsendelse igen. Har du valgt Click & Collect skal pakken afhentes inden 3 hverdage fra den dag din pakke er klar til afhentning.Hvis pakken ikke afhentes, annulleres din handel automatisk efter de 3 dage og beløbet refunderes. Beløbet fratrækkkes et gebyr på 75,00kr.

Julegaver 2017.

Er dine julegaver købt efter 26.11.17. og afkrydset som julegave i checkout kan de byttes til og med den 06.01.18 så længe alle disse handelsbetingelser ellers er overholdt.

Delvis fortrydelse.

Når du handler hos Chopin Charlottenlund online shop må du gerne fortryde din handel delvist( f.eks. den ene vare ud af et køb på to). Fortryder du delvist din handel delvist refunderes der ingen leveringomkostninger, betalingsgebyrer o.l.

 

Varens stand, når du sender den retur.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i vores eller anden fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså kun gøre det samme, som man må i en fysisk butik. Du må altså kun afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Du må ikke beskadige, eller vaske varen. Du må heller ikke afklippe mærker og hangtags o.l. Enhver behandling af varen der gør at varen ikke længere fremstår som 100% ny og forringer vores mulighed for at få fuld pris for varen hæfter du for. Værdiforringelsen vurderes i % og fratækkes din returbetaling. Ved delvis fortrydelse af din handel refunderes der ingen leveveringsomkostninger eller gybyrer.

Ligesom i en butik må forseglingen ikke brydes brydes på nylonstrømper og der vil derfor ikke være fortrydelsesret hvis forseglingen brydes. Værdiforringelsen vil være 100%. Læs evt. mere om varens stand eller værdiforringelse på forbrug.dk.

 

Når du modtager din pakke

Når du modtager din pakke indeholder den udover dit køb også en informationsseddel vedr. retur, 1 faktura/returseddel samt en kopi. Kopi´en skal du bruge til at sende retur hvis din vare skal byttes eller returneres inden for fortrydelsesretten, eller hvis der senere skal reklameres over varen. Du skal derfor ikke smide dine faktura ud. Vi benytter fugtsikker genbrugsemballge og vi foreslår du derfor heller ikke smider genbrugsemballagen ud i tilfælde af returnering.

 

Vi kan ikke modtage...

- returvarer leveret på efterkrav eller sendt uden omdeling. Uanset valgte leveringmetode skal returpakken leveres på vores adresse.
- returvarer sendt udenfor EU, da varerne pålægges fortoldnings gebyr til opkrævning hos modtager! Disse nægtes modtaget!

 

Hvis du alligevel retunerer en vare for sent

Vi kan desværre ikke modtage varer efter fortrydelsesretten. Vi beder derfor venligst til, at undlade med at returnere herefter.

Returneringer der modtages efter at fortrydelsesretten er ophørt bliver som udgangspunkt ikke krediteret. Ønskes pakken genfremsendt er der omkostninger forbundet med dette. Hvis vores returlabel er benyttet er omkostningerne 50.- hver vej i fragtgebyrer. Beløbet skal overføres inden 14 dage med angivelse af ordrenummer til konto 3409-11996000.
Vælger vi at acceptere returneringen opkræves der et FSR gebyr på 10% af varens pris dog min. 50.- Beløbet fratrækkes i tilbagebetalingen sammen med evt. GLS returlabel. 

 

Returnering

Hvordan returnerer jeg?

Jvf. lov om onlinehandel kan du frit vælge hvordan du ønsker at returnere. Det kan du, fordi du har selv ansvaret for din returforsendelse til os, uanset valg af returforsendelse. Derfor anbefaler vi at du vælger en forsikret forsendelsestype med track & trace såfremt der skulle ske noget med din forsendelse på vejen. Vi tilbyder at du kan købe en forsikret GLS returlabel gennem os til kun 47,50. Du er også meget velkommen til at levere den i butikken på Jægersborg Allé 17, 2920 Charlottenlund.

For at kunne benytte vores vedlagte GLS returlabel skal du sende pakken fra Danmark. Bemærk at du stadig har ansvaret for din returforsendelse selvom du vælger at købe en returlabel gennem os.

Køb din returlabel her »

Du returnerer således...

  1. Udfyld den vedlagte returseddel og bestil din returlabel hvis du ønsker at benytte vores tilbud. Bestiller du vores returlabel medfølger der også en ekstra returseddel.
  2. Benyt vores genbrugsemballge som du modtog vores varer i og fjern alle påsiddende pakkelabels herunder evt. stregkoder.
  3. Læg varerne pænt sammen og vedlæg den udfyldte returseddel i forsendelsesposen og påfør din pakkelabel fra din valgte leveringsudbyder eller indsæt vores GLS returpakkelabel tilbud i plastforlommen.
  4. Benyttes vores GLS returlabel er modtageradresse allerede påført ellers sender du din pakke til CHOPIN, Jægersborg Allé 17, 2920 Charlottenlund.
  5. Du finder din GLS pakkeshop her. 

 

Tilbagebetaling på returvarer

Når varen modtages bliver den gennemgået og vurderet til gensalg og du får tilbagebetalt det beløb du indbetalte til os ved købet. Vær opmærksom på, at du kan miste dit købsbeløb helt eller delvist. Det sker, hvis varen vurderes at være værdiforringet. Det kan være fordi du har haft taget varen i brug eller den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den. Returbeløbet tilbageføres oftest inden for 3 - 5 dage efter modtagelsen af din returpakke.

Bemærk at dyrere tilvalg ikke refunderes ved retur.
Vores standard levering er Click and Collect og Bring pakkeshop. Disse muligheder er gratis og kan altid benyttes. Vælger du ved købet et dyrere tilvalg, som eksempelvis "med privat omdeling", refunderes levering ikke ved returnering. Ved delvis fortrydelse af din handel refunderes der ingen leveveringsomkostninger eller gybyrer.

Jvf. lov om onlinehandel skal en evt. tilbagebetaling ske på det betalingskort eller via den betalingsform du benyttede ved handlen. Så har du eksempelvis benyttet Mastercard til betalingen sker tilbagebetalingen på samme Mastercard, og ikke din bankkonto. Har du benyttet Paypal sker tilbagebagebetaling ligeledes tilbage til Paypal.

 

Returnering og bytte i butikken

Du kan inden for fortrydelsesretten returnere din pakke i butikken inden for åbningstiden eller du kan bytte til andre varer i butikken. Returnerer du et onlinekøb i butikken skal du medbringe en kopi af din handel samt din udfyldte returseddel så ekspedienten kan modtage din retur. For returbeløbet kan du frit bytte til andre varer i butikken. Ønsker du blot at returnere skal du være opmærksom på at udbetaling ikke sker kontant ved kassen, da tilbagebetaling skal ske på det betalingskort eller den betalingsform du benyttede ved handlen. Du modtager derfor senere en email om overførsel af returbeløbet.

 

Hvis du ikke afhenter din pakke

Pakker der ikke afhentes bliver aut. sendt tilbage til os efter en periode på ca. 12 - 14 dage. Bemærk at du kan ikke længere fortryde din handel ved ikke at afhente din pakke fra pakkeshoppen. Hvis man vælger ikke at afhente sin pakke skal du selv betale for returneringen og genforsendelse. I Danmark opkræves du i disse tilfælde 100.- (2x50) for returomkostninger og gensendelse af din pakke. (Sverige 200.-) (Finland, Tyskland, Polen, Belgien, Holland, Luxemburg og UK 250.-) (Frankrig, Spanien, Italien og Østrig 400.-)

 

Returnerings label

Du kan købe en GLS returlabel til kun DKK 47,50 gennem os.Køb din returlabel her »

 

Reklamationsret

Du har efter købelovens §83 en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fabrikationsfejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter du har modtaget varen. Dette gælder uanset om varen er købt online eller i vores fysiske butik.

Du skal reklamere øjeblikkeligt efter du har konstateret manglen, ellers frafalder reklamationsretten. Du skal altså reagere inden for det man kalder "rimelig tid" og du må ikke benytte varen efter at manglen er konstateret.

I returforsendelsen skal du vedlægge bonen eller medbringe den hvis du kommer i butikken. Forevisning af bonen er afgørende for at du kan reklamere og at vi i det hele taget kan godtgøre dig såfremt din reklamation har en produktionsfejl. 

Kostateres det at der er tale om fabrikationsfejl dækker vi returomkostninger i rimeligt omfang dog max. 47,50. såfremt din vare er købt online. Det kan du nemlig altid købe en retur til her https://retur.pakkelabels.dk/chopin. Konstateres det at der ikke er tale om en fabrikationsfejl skal du selv betale for retur og evt. genfremsendelse omkostninger. Det er derfor en god idé at tage kontakt til kundeservice såfremt man mener at have en reklamation.

Mener du at have en reklamation, skal du skrive til kundeservice@chopin.dk eller besøger os i butikken.

Dette skal afklares: 

  • Er der overhovedet noget galt med varen eller har fejlen nogen betydning.
  • Skyldes det, der er galt, en oprindelig fejl ved varen. Altså en fabrikationsfejl!
  • Lever varen op til den indgåede aftale.
  • Er du selv skyld I fejlens opståen ved forkert brug eller er varen bare almindeligt slidt!

Hvornår ved jeg det ikke er en reklamation?

  • Når fejlen skyldes din forkerte brug af varen, herunder forkert vask eller behandling! Hænger du fast i noget som forårsager en løbe fejl, hul, revne eller lign, er det derfor ikke en reklamation. Slid, både generelt og lokale områder. Obligatorisk er små huller lavet af bæltespænde, særligt i silke. Det skal altså være en fejl i produktionen der er skyld i fejlen, før der er tale om en reklamation. 
  • Der er som udgangspunkt ikke reklamationsret på knapper, pailetter, sten og lign. Er der tilbehør af denne art påsat, følger der ekstra dele med varen til egen påsætning.
  • Hvis du har udsat varen for en større fysisk belastning, end man kan forvente en sådan vare kan holde til. Her kan også være tale om slid og brug med omtanke. Tag eksempelvis ikke din silketop på hvis du skal flytte lejlighed o.s.v
  • Er der tale om en løs syning på en nyere vare kan dette ordnes selv, evt. mod en mindre dekort. Alm. overskudstråd er ikke reklamation og kan blot fjernes.
  • Nylonstrømper er der kun reklamationsret på hvis du modtager et par helt nye med hul eller lign og ikke efter brug. Gennemse derfor din nylonstrømper inden du tager dem i brug.

 

Levering og priser

Levering
  1. Din bestilling laves og en bekræftelses email på din bestilling modtages inden for få minutter. (Dette kræver korrekt angivet emailadresse)
  2. Normalt inden for 24 timer på hverdage behandes din bestilling og afsendes. Du modtager en afsendelsesmail med et track nummer så du kan følge din pakke.
  3. Har du bestilt levering til Pakkeshop modtager du en email fra leveringsudbyder når din pakke kan afhentes. Du kan altid følge din pakke på Track & Trace. GLS Tracking  
Levering og priser i Danmark
  • - Alt sendes med track and trace
  • - Gratis levering med GLS, BRING og DAO365 v/køb over 499,00
  • - Nem og billig retur med GLS for kun 49.- som kan købes her »

Standard levering:

  • - Click and Collect - Pakke afhentes i butikken » DKK 0,00.
  • - til DAO365 pakkeshop

Tilvalg Danmark:

  • - Alle leveringer med GLS, Bring og Postnord

Alle fragtpriser:

V/køb under 180,00:

  • - til DAO365 » DKK 59,00
  • - Click & Collect - Pakke afhentes i butikken.

V/køb fra 180,00 - 499,00:

  • - Click &Collect afhentning i butikken » 0,00
  • - til DAO365 pakkeshop » DKK 35,00.
  • - til BRING pakkeshop » DKK 39,00.
  • - til GLS pakkeshop » DKK 39,00.
  • - til GLS med omdeling til erhvervsadresse » DKK 49,00.
  • - til GLS med omdeling til privatadresse » DKK 59,00.
  • - til POSTNORD pakkeshop » DKK 49,00.
  • - til POSTNORD med omdeling » DKK 69,00.

V/køb fra 499,01 - 9999,00:

  • - Click &Collect afhentning i butikken » 0,00
  • - til DAO365 pakkeshop » DKK 0,00.
  • - til BRING pakkeshop » DKK 0,00.
  • - til GLS pakkeshop » DKK 0,00.
  • - til GLS med omdeling til erhvervsadresse » DKK 39,00.
  • - til GLS med omdeling til privatadresse » DKK 49,00.
  • - til POSTNORD pakkeshop » DKK 49,00.
  • - til POSTNORD med omdeling » DKK 69,00.
Levering og priser udland

Tilvalg:

  • Sverige parcelshop » DKK 79
  • Sverige BRING,GLS europarcel » DKK 99
  • Finland BRING europarcel » DKK 89
  • Finland GLS europarcel » DKK 109
  • Belgien, Holland, Storbritanien GLS eurpparcel » DKK 99
  • Tyskland GLS europarcel » DKK 85
  • Tyskland POSTNORD » DKK 119
  • Frankrig GLS eurpparcel » DKK 119
  • Storbritanien » DKK 99
  • Italien » DKK 129
  • Østrig, Polen » DKK 119
  • Spanien » DKK 199
  • Luxemburg » DKK 159

Vi leverer ikke til lande der ikke er nævnt i ovenstående afsnit.

 

Emballage

Vi sender din forsendelse i genbrugs- vand- og lystætte plasposer for at sikre din forsendelse. Det gør vi af flere grunde;

  • - Den fylder intet og er nem for dig som kunde at opbevare i tilfælde af genbrug til retur.
  • - Din pakke fylder mindre og derfor nemmere at transportere hjem fra en eventuel pakkeshop.
  • - Den er vand- og lystæt og er derfor beskyttet mod fugt og lys under transport.
  • - Den er langt bedre for miljøet end papkasser.

Vi benytter derfor kun i få tilfælde papkasser til forsendelse af sko og tøj!

 

Copyright

Forbehold

Vi tager forbehold for udsolgte varer uanset grund. Det er først at betragte som en købsaftale når du modtager den rigtige vare. Kan en vare ikke kan vælges i str. er varen udsolgt. Fejl i lageroptællingen eller flere handler af samme vare på samme tid, kan dog gøre at varen kan være udsolgt selvom du kan rent faktisk kan bestille varen og modtager en automatisk genereret bekræftelse på din bestilling. Produkterne er bestilt 4-9 måneder tidligere og speciel produceret til os. Derfor er genbestilling ikke mulig ved udsolgte varer. Ikke alle bestillinger kan derfor være mulig at levere. Vi tager forbehold for prisfejl uanset størrelse.

Vi kan ikke gøres ansvarlig for tredieparts handlinger.

Bedrageri og adfærd

Chopin og vores betalingsudbydere benytter interne Fraud fighter systemer. Vi forbeholder os retten, til en enhver tid og uden begrundelse, at måtte afvise en ordre eller en specifik kunde. Grunden til afvisning kan være alle former for mistanke om bedrageri med betalingskort eller varer, ordrer uden dækning eller anden form for mistænkelig adfærd på nettet. Se også følgende punkter. Alle chargeback forsøg politianmeldes!

  • - Du må ikke bruge sitet til kriminelle handlinger
  • - Du må ikke bryde vores ophavsret samt misbruge vores varemærker.
  • - Du må med frembringe ulemper samt unødig ængstelse og omkostninger.

Copyright

Alt Indhold på Chopin.dk, herunder tekster, billeder m.m. er beskyttet af ophavsretsloven. Kopiering og anden udnyttelse af indholdet på Chopin.dk må udelukkende ske efter skriftlig tilladelse fra Chopin Charlottenlund. Undtaget er dog sites fra bloggere, modemagasiner o.l. betinget at der linkes til en side på Chopin.dk. Er du blogger eller fra et modemagasin og evt. ønsker information om vores produkter eller tilladelse til brug af billeder kan du tage kontakt til kundeservice. Uautoriseret brug af indholdet på Chopin.dk vil føre til retsforfølgelse.

Kopiering af billede til videresalg, salg af konkurrende produkter eller brug på anden webshop vil være at betragte som en handel. Pris pr. kopieret billede er kr. 5.000.- ekskl. moms. Bemærk at copyright gælder uanset hvor du kopierer fra eller hvem der gør det for dig.

© Copyright Chopin Charlottenlund

Klagemuligheder

Du har mulighed for at rette en eventuel klage til vores salgschef eller til:

Forbrugerklagenævnet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, Telefon 4171 5000, www.forbrug.dk - Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Lovvalg og Værneting

Køb af varer på Chopin.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

Chopin Charlottenlund oplysninger

Chopin.dk v/Chopin Charlottenlund, Jægersborg Allè 17, 2920 Charlottenlund
CVR. 26 10 91 32 - Etableringsår 1989 - Email. kundeservice@chopin.dk - Swift: DABADKKK - Iban: DK8530000011996000